Redan fredag ?!

OMG, det är redan fredag :o, vart har all tid tagit vägen? Nu är det bara två dagar kvar, sedan är det skola igen. Vad är detta? Nu är det ju typ hundra år kvar tills nästa lov som är sommarlovet... Tiden går sjukt fort!! Snart är det redan ett HELT år sedan jag konfirmerade mig.. Herregud.....

Idag har jag inget planerat. Jag har pluggat lite nu och jag funderar på att ta en inlinestur lite senare. Jag blir ju så sugen på att åka det nu när alla andra skriver att dom gör det. Hoppas bara att jag får låna Jessicas eftersom att mina är försmå. JAG MÅSTE HA NYA!!! Juste, ikväll så skulle jag nog till malin och kolla film, eller va det va, ahha xD men det ska bli skoj! Nu ska jag ta mig en dusch, Ha en bra fredag!

btw, jag vill bara önska FRIDA ett lycka till eftersom att hon söker till idol imorgon!


jag och ester, julen 2008


Kommentarer
Postat av: Mammi

Sötnosar!! <3<3<3

2010-04-09 @ 14:28:06
Postat av: Emilia

hehe, vad söta ni är! ester kan ju inte undgå att vara det då hon har klänningen jag köpte i new york på sig!

2010-04-09 @ 22:02:39
URL: http://encephalon.blogg.se/

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0