PÅSKLOV!

Grymt skönt med påsklov... Som jag har längtat och nu är det äntligen här! Fast lovet lär ju gå jättefort, typ precis som sportlovet antar jag, men lov är det ju iallafall!

Jag har faktiskt inte planerat något på lovet.. Lite plugg och kanske en vända till stan för att köpa hem lite sommarkläder och apropå sommar så fick jag min bikini från ellos idag! :D Den satt superbraa, så man längtar ju bara ännu mer, haha..



ännu en bild från skolavslutningen i åttan.. haha lite flum xD usch och nu börjar det dra ihop sig till den stora dagen då jag slutar nian.. då kommer jag inte sitta på fotbollsplanen och titta på niornas utspark längre.. jag komnmer att vara med!!!! jag vill ju sluta på skansen, men ändå inte... det kommer att finnas extremt mycket som man kommer att sakna.. :'( jag kommer att gråta ihjäl mig på avslutningen... jag gråter nästan ihjäl mig nu när jag tänker på det... usch, detta lär inte sluta bra..


Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0