NO

Hejsan svejsan. Just nu har jag NO and it sucks.... Man orkar liksom inte jobba på lektionerna eftersom att dom är så extreeeemt låååånga... -.-
Idag så var de blivande sjuorna här och hälsade på.... Det är säkert jättekul för dom, men för mig känns det som att slutet är riktigt nära nu.. Det är en ny d2-klass som kommer ersätta oss, det känns hemskt samtidigt som det känns väldigt skönt.
Om två veckor är det skojfoto! Jag längtar, men vår klass har inte kommit på något tema än.. Sug på det, men vi kommer säkert på något riktigt kul snart ;) Btw så ska vi snart beställa avslutningströjorna, hihi. Det längtar jag också till. Tröjorna kommer att vara ljusrosa med svart text och byxorna kommer att bli svarta. Jag kommer att trycka "Olsson" på rumpan ;) det blir asnice ;D
Efter skolan drar jag till köpstan för att hitta något fint till valborg, men nu måste jag återgå till worket, bye :)


Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0