Min helg

I helgen har jag tagit det chill. Maginfluensan bröt ut hos mamma i fredags så jag och Victoria har hållit oss så långt borta från kyrkbyn som det går, haha xD Fast Adam var tydligen frisk idag, så då kan jag andas ut.

Just nu sitter jag och lyssnar på lite fånig musik och tittar på hollywood fruarna, fast jag har redan sett det avsnittet förra veckan. Inget liv asså :P Jag längtar tills ikväll då det är Wipeout! Jag älskar verkligen det pogrammet. I vissa grenar skulle jag själv vilja vara med.. Speciellt den första och sista grenen, hihi.. Men nu har jag inte så mkt mer att skriva, kram på er!

1½ månad kvar.... (H)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Nice med Kreta! Vi var ju på samma ställe, vid den där ön haha! :D

2010-04-05 @ 08:48:28
URL: http://encephalon.blogg.se/

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0