Famous

Hejsan! Dagen började med en trerätters middag alá 9d2. Mycket god må jag säga! Vi lyckades bra. Middagen skulle vara 50-tal, så förra veckan bestämde meny och här kommer den:

Förätt: Voul au vent med svampstuvning
Varmrätt: Hasselbackspotatis m. kotletter, brunsås och kokta grönsaker
Efterrätt: Vaniljglass m. varma hallon och chokladdekorationer

Vi drog ut på tiden ganska länge och det ledde till att vi hade ca 20 minuter SO, hahah det var ju synd......
Efter lunchen (vilket jag inte åt) var det språk, slöjd och matte... Suck... Efter skolan följde jag med Maoooliiin hem, det var skoj och nu sitter jag här hemma.. Ska antagligen ut och springa om en timme. Jag måste ju komma i form nu herregud!

 
såg just att poolen var påfylld. någon som har lust att bada i detta fräscha vatten ? :)


Kommentarer
Postat av: Emilia

hihi, åhh poolen!!! längtar

2010-04-26 @ 18:37:58
URL: http://encephalon.blogg.se/

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0