Back to school

Haha jag kan ju bara säga att skoldagen startade med att vi kom drygt fem minuter försent till vår lektion. Vi har ett ganska konstigt schema. Det är såhär, skolveckorna delas in i A -och B-veckor. På A-veckorna har vi kort hemkunskap på morgononen och då har vi en 40 minuters svensklektion innan den. Alla var ju helt säkra på att det var A-vecka och vår svensklärare är ofta några minuter sen till våra lektioner så vi stod där och väntade och väntade. En stund senare är vi helt ensamma i korridoren, sedan kommer rektorn och vi frågar honom vilken vecka det var. Han svarar ju såklart att det är B-vecka, så vi får ju RUSA bort till hemkunskapen, haha. Riktigt bra start alltså! Annars så var dagen allmänt seg som vanligt.
Denna vecka är väldigt kämpig. Den består av två prov som är so och ett nationellt prov i matte, jg lär ju FAILA på det nationella i matte. Jag suger på matte, jag fattar nada..

Ikväll ska jag försöka att lägga mig tidigt, det blev ju inte så jättetidigt igår om jag säger så. Ha ha. Men nu ska jag ner och käka chokladbollar med mkt kaffe i. Jag tror att jag har blivit beroende av koffeinet, synd..
Ha det bra!


jag och mina fina vänner! ♥ (bilden är lånad från beatas facebook :D )


Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0