Amazing


Vår stencuuuuuuula tårta som vi gjorde på avslutningen i åttan :) ser ni att det står 8E i den ? :) (egentligen heter vi ju d2 eftersom att allt ändrades när vi började åttan, men vi kommer alltid att vara E iallafall) Stencuul helt enkelt.

Jag längtar jättemycket till sommaren och värmen! Idag har det varit strålande väder här på Öland, lite blåsigt kanske, men det är vi ju kända för. "Öland, solen och vindarnas ö" Jag antar att alla har hört de utrycket.

Imorgon ska jag hjälpa lillasyster att rensa hennes rum, jättekul, not...... Men vad gör man? Jag har ju inte så mycket bättre för mig och resultatet efter städningen är ju alltid kul ;)

10 veckor kvar till sommarlovet! Helt AMAZING


Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0