Väntan

Hejsan alla goá människor som läser min blogg! Idag har jag varit i skolan, som vanligt dåva :D. Det var en helt okej dag tycker jag ;). Vi slutade 14:20 idag så jag har varit hemma ett tag nu.
När jag kom hem så jobbade jag med so:n en stund sen pallade jag inte mer. Den ska vara klar tills på måndag!!! PANIIIIK!!! Men aja det är väl lugnt... Eller inte, haha.
Just nu sitter jag och lyssnar på musik och väntar på att klockan ska bli 17:30 för då kommer min moster, hennes man och mina kusiner hit för att fira Adam & Henke! Det ska bli kul.
I helgen ska jag nog inte göra ett skit, eller jo jobba med so:n såklart. Fast imorgon ska jag nog ta en liten paus från so:n. Vad ska ni göra i helgen då ? puss :*


use somebody - kings of leon


Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0