Shopping!

Hejsan alla! Idag var jag, mamma vicke, Adam och morfar i stan och shoppade. Jag köpte tre par jeans, en skjorta, ett linne och en scarf. Så nu har jag iallafall jeans så det räcker. Jag tog även hål i öronen oxå haha, jag gjorde de för första gången när jag va 6 år, men de blev det inflamerat och sen dess har det inte blivit av att jag har tagit. Men nu har jag gjort de igen ;)

Det är verkligen jätteskönt med helg och nu är det ju "långhelg" också därför att det är studiedag på måndag! Annars ska jag inte göra så mycket i helgen. Igår va jag och mamma på köpstan också, vi köpte bla hannah montana the movie, den köpte vi till vicke eftersom hennes hamster har dött :(, den filmen va faktiskt okej, haha jag vet jag år töntig och fånig, men de får ni väl leva med då :P Men nu ska jag ta och spela sims 3 (jag är beroende) hehe CIAO


Kommentarer
Postat av: jennifer

älska hannah montana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(L)

haha är det vi som är fånigaklubben eller? :D

2009-09-13 @ 17:26:30
URL: http://jennnufer.blogg.se/

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0