Rainy day

Usssccchh!!! Idag har det regnat hela dagen.... Det suger verkligen. Det var ju skola idag som vanligt, det va helt okej och VÄLDIGT segt eftersom att vi hade två timmars håltimma, det var riktigt segt och vi försöker att ändra på vårat schema, men det går inge vidare bra...
I tisdags var det ju skolfoto, jag fick stå längst ut på mellersta raden, usch jag blev säkert jätteful som jag brukar bli på skolfoton. Snart är det det ju enskilda foton, jag blev faktiskt ganska nöjd med de från förra året, jag hade helt enkelt "a good hair day". Just nu håller jag på att plugga lite engelskaglosor, det går faktiskt ganska bra, men eftersom att jag skriver detta inlägg nu så är det ju lite svårt att plugga, så jag får väl fortsätta nu.
Vi ses! Kram.


Här är det enskilda kortet från 8:an


Kommentarer
Postat av: Emelie

så fint :)<3

2009-09-04 @ 18:41:27
URL: http://emelienordquist.blogg.se/
Postat av: jennifer

haha eller hur, ritkigt heta ju(h)



snygg header :D hihi gullis!

2009-09-05 @ 11:27:40
URL: http://jennnufer.blogg.se/

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0