One more week

Puh!!! Denna veckan kommer att bli riktigt chill! Jag verkligen känner det. Förra veckan var en riktig pest! Likaså igår... Jag pluggade till so-prov hela dagen och jag menar verkligen HELA dagen, tro det eller ej, men det är iallafall 100 % sanning. Jag  tror iallafall att det gick bra på so-provet idag, jag skrev 4½ sidor, det var riktigt jobbig, jag hade kramp i handen efter det, hahah! Jag tror att jag ska gå ut och ta lite höstbilder, jag funderar på en ny header, en "höstheader" jag tänker göra headern efter varje årstid skulle jag tro, men vi hörs väl snart! kram!


gamla och fula ego-bilder på mig...


Kommentarer
Postat av: Mammi

Fin header!!

2009-09-29 @ 12:52:54

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0