Idol 2009

CHA CHA :*
Idag har jag hunnit med skola, so-arbete, chilla och duscha! Det var en ganska lugn dag i skolan idag faktiskt, men jag kan ju erkänna att det inte blev så mycket gjort på so:n idag, hehe, sen säger jag ej mera.

Igår så började ju idol :D Det är ju så bra! iallafall nu i början när alla söker, sen när det börjar på "riktigt" så kan det bli lite långtråkigt ibland, men det är liksom ändå bra. Men de va ju inte bara ETT bra pogram som började igår, utan ANDRA AVENYN började igen!!!! LYCKA, LYCKA, LYCKA!! Åhh vad jag har längtat! Fast avsnittet var väl sådär, men de har ju inte hunnit börja riktigt än som sagt. Nu ska jag nog gå och borsta igenom mitt hår, vi hörs!


Här är två av mina absoluta favoritklipp från idol 08 :) Enjoy!

 


Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0