Glädjetårar

Visst blir man glad när det bara går bättre och bättre i skolan? Det har jag verkligen märkt att jag har blivit.
Jag skrev ju i det förra inlägget att jag hade fått VG- på svenskan och idag hade vi SO. Vi fick tillbaka våra so-arbeten och so-prov, som jag trodde hade gått åt h*lv*te, men jag hade helt fel. Min lärare börjar med att lämna ut so-arbeterna, när han kommer fram till mig säger han något i stil med: "vad har hänt med dig Julia?" och jag blir ju helt paff och tänkte liksom " Va? vad har jag gjort nu? " och så lägger han ner arbetet på min bänk och säger: "detta var ju skitbra!" Och jag blir ju jättepaff!!! Det står VG på arbetet!! Det bästa någonsin i SO:n! Det var ju inte bara arbetet som var bra, även provet där det också stod VG!! Jag blev verkligen jätteförvånad men samtidigt jätteglad! Det kom en och annan glädjetår också. Nu kan det bara bli bättre och bättre!
Ha det bra!
Kram!


haha vilken bild jag hittade xD


Kommentarer
Postat av: Emilia

Vad kul Julia! Du får ju samla ihop lite poäng så du kommer in på en bra och kul linje på gymnasiet!! Kram

2009-10-01 @ 11:42:28
URL: http://encephalon.blogg.se/

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0