......

Här sitter jag och har allmänt tråkigt! Jag har precis pluggat lite på so-saken, åhhh den går mig verkligen på nerverna!!!! Hjälp!!! Just nu är skolan bara skit! Jag kommer aldrig klara av detta! Jag kommer säkert inte att komma in på den linje jag vill (inte för jag vet vilken linje jag ska gå, men ändå..). Min målbild kommer knappast att hålla länge till.... Allt är skit skit skit! Okej jag ska hålla käften. Skolan var skitdryg idag, förutom musiken :D:D:D JAG ÄLSKAR MUSIK!!! Och jag måste berätta en sak! Ni kommer att svimma men den är 100% sann! Vi ska börja med bandspel nu och idag fick vi reda på vad vi fick för instrument. Jag fick keyboard som jag hade valt ;) Sen sa Moa att det sämsta med denna "halvklassgruppen" var att ingen hade satt upp sig på sång och då säger Cajsa (som sjunger jättefint) att hon kan sjunga och då säger jag att hon och jag kan sjunga tillsammans (för man måste ha sjunigt någon gång för att få G så jag tänkte få det överstökat och jag ville absolut inte sjunga själv). Då säger Moa att Cajsa inte kan ta sång för hon har redan haft det i åttan!! Så hon sätter bara mig på sång!!! Det kommer hon ångra inom kort! Det kan jag lova! Så för alla som spelar i mitt band, ta med er hörselskydd till nästa lektion!!! And wish me luck! Bye!

Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0