Cold

Jaha nu var det måndag igen och Julia är genomförskyld! Åååhh det finns nog inget jobbigare än att vara förskyld och sen är ju typ alla sjuka med, det var hela ÅTTA stycken sjuka från min klass idag. Säkert svininfluensan, hehehe. Alla är typ jätterädda för den men inte jag. DET ÄR BARA EN VANLIG INFLUENSA!! Ärligt det är ju typ de, för varje år är de ju folk som dör i vanlig influensa också och dom som har dött i svininfluensa har ju haft en annan sjukdom som har påverkat det. Så jag är inte ett dugg rädd men jag skulle inte vilja bli sjuk för varje liten skoldag är superviktig för mig!!! Jag måste ju jobba upp mina betyg men jag har ju ändå hyfsade, jag är ju iallafall inte underkänd i något ämne. Usch sen så får jag ångest på so:n!! Vi jobbar om Ryssland och det går rent utsagt åt H****TE för mig!!! Detta kommer inte att sluta bra, uschh..... Jag har precis skrivit lite men jag ligger ändå efter!
Snart ska jag ut och gå för jag har blivit riktigt FET under helgen. Inte bra! Så jag måste verkligen gå och efter de ska jag ta en dusch för mitt hår är verkligen jättefett. Men vi hörs snart igen, får hoppas på imorgon... Jag är dålig på att hålla det jag lovar.¨
JA JUSTE!!! DET ÄR HÖST!!! Neeeejjjj.... Allt går ju alldeles för fort. Igårkväll när jag satt vid datorn nere (anledningen till det va att jag inte orkade starta min) så såg jag gul-oranga löv som sakta ramlade ner från träden!!!! Det är sjukt! För två veckor sedan kunde man ha shorts på sig och sitta ute om kvällarna! Men det går ju inte längre...... Synd! Men nu ska jag nog gå med mamma snart! Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Emelie

stackars oss då ju ;)

2009-09-07 @ 19:17:54
URL: http://emelienordquist.blogg.se/
Postat av: jennifer

kan bero på att jag är en riktig fånig tönt :*

2009-09-07 @ 21:35:15
URL: http://jennnufer.blogg.se/

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0