back home from school

Hello! Nu är jag hemma efter en ganska rolig dag i skolan faktiskt ;)
Skoldagen började med svenska! Vår lärare var superrolig idag. Det var riktigt ovanligt men jätteroligt, vi fick tillbaka våra beskrivande texter också. Jag beskrev "flickan på caféet" och jag fick VG- , jag tyckte iallafall att det var bra, men det hade ju inte skadat om hon hade tagit bort minustecknet.
Efter svenskan hade vi typ 2 timmar NO, det är riktigt segt men ändå ganska kul. Jag jobbar om batterier, haha. Sen var det lunch! Bombay curry!!! Min favorit!!!! Snacka om att jag åt mycket!!!! mmmmmm :) Aja sen var de bara onödiga lektioner som jag inte orkar förklara. Hehe!
Aa juste!! Jag hade ett par riktigt snygga glasögon på mig i skolan idag! Dom är verkligen jättesnygga! Men dom j*vla fjortis-sjuorna fattar inte vad som är mode eller inte, dom bara stirrade konstigt och fnissade..... Det var faktiskt lite pinsamt ibland. Men det är ju mordernt.




Kommentarer
Postat av: Emma

och vems glasögon är det? ;D;D;D

2009-09-29 @ 19:24:49
URL: http://emmabjornheimer.devote.se
Postat av: Emelie

Riktigt snygga är dom! fattar inte vrf fegis emma inte har dom på sig ;) Men va du tvungen att lägga ut bilden på mig :o

2009-09-29 @ 20:25:35
URL: http://emelienordquist.blogg.se/
Postat av: Fröken Larsson

Hahhha, så söta :D

2009-09-29 @ 21:54:50
URL: http://ffrkenlarsson.blogg.se/

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0