Stan idag

Hejsan!
Idag var vi ju i stan som jag sa förut. Vi åkte först in till själva stan och kollade lite, mamma och Lovisa skulle köpa mobiler. Sen åt vi lunch på Zorbas! Mycket god buffé ;). Efter det åkte vi ut till Ikea och där fick jag nya sängkläder och en ny fönsterlampa och Vicke fick en skrivbordsstol (rosa såklart! -.-). Ja och sen handlade mamma lite andra saker.

Imorgon ska jag, Vicke och Cajsa till simhallen! Det ska bli jätteroligt för det va typ ett år sen jag var där sist, hehe.

Nu måste jag läsa i min twilight-bok som jag ej har läst ut än, hahah XD Jag har inget stort intresse för att läsa ;).


Kommentarer
Postat av: Julia Maria Olsson

Ååh! Tusan också!

Jag sitter här och försöker komma på ett namn på min nya blogg.

Så jag sökte på mitt för, mellan och efternamn. Och jaa? Vad hittar man? en person som heter det redan! HAha!

Lite sammanträffande och så dära! ;)



Men det är fina namn vi har! :)

2009-10-30 @ 02:08:51

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0