Sega söndag..

Hejhej!
Inatt så har man ju vridit tillbaka klockorna en timme, så jag vaknade vid typ halv åtta, greeeeat! Usch asså jag är verkligen jätteseg idag, jag orkar ingenting känns det som. Jag sitter fortfarande i pyjamas och jag måste duscha för mitt hår är sjukt fett! Men jag orkar inte......

Igår var fam. Engqvist här och åt, kan allt bero på det? Alla hade ju verkligen damp, haha, jag och Cajsa klädde ut oss till töntar ? Ni ska få en bild på det.
Jag har kanske blivit sugen på att börja med innebnadyn igen, Pelle & A-C höll på och tjata igår... Dom tyckte att jag var bra, men inte jag.. Men jag tror nog inte att jag ska börja, jag suger och min kondition suger, så jag lär väl inte orka springa en meter... Synd, jag orkar inte med en sport.

Imorgon ska vi in till resebyrån och förhoppningsvis så bokar vi en resa till Kreta i vår, vi ska även ut till media markt, för att jag och Vicke ska köpa oss en varsin iPod, jag hoppas att vi tar en sväng in på det nya modehuset också, men det lär ju vara smockat med folk, men hoppas kan man ju göra :) Jag vill ju ha en lite "finare" vinterjacka, så jag skulle ju gärna vilja gå in på Cubus och kolla. Dom brukar ha fina jackor iallafall.


ja ni ser ju...


Kommentarer
Postat av: Emilia

Hehe, snygg bild = )

2009-10-25 @ 20:06:07
URL: http://encephalon.blogg.se/

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0