Rubrik ?!

Hejsan! Nu sitter jag här med Emilia hos mormor och morfar. Hehe vi gör typ ingenting, vi kollade nyss på söta katter :). Hehe det är helt sjukt att det finns så många söta kattraser! Snart ska jag cykla hem och prova ut kläder tills imorgon och så får jag hoppas på att mina glasögon har kommit :), aja nu orkar jag inte skriva mer!

IMORGON ÄR DET VOLLEYBOLLTURNERING!!! TAGGA!!!!!





haha julen 08, kolla lovisa :D

jag säger bara: HAHAHAHAHAHA och jag tror ni vet vad jag syftar på om ni kollar lite närmare :P


Kommentarer
Postat av: Emilia

Men du är så fånig!! Men du la inte upp någon bild på mig, det gör mig sad = ( Hehe

2009-10-23 @ 21:02:39
URL: http://encephalon.blogg.se/

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0