Roliga kommentarer alá Julia & Elin

Gårdagens kommentar:

Igår var det en präst på caféet och han var verkligen riktigt prästig. Han pratade som en riktigt präst, haha det lät jättroligt och sen hade han en bibel med sig.
När jag och Elin hade lunchrast så pratade vi om honom.

Elin: Asså Julia du är så himla prästig.

Jag: Nae! Det är jag verkligen inte! Du säger säkert så bara för min morfar är präst, men han är inte så prästig i sättet som den där prästen på caféet var.

Elin: Nae det är sant

Jag: Jag går ju liksom inte runt och frågar alla:
- Har du läst den sjätte moseboken?

Elin: Hahaha naee det är klart du inte gör, för det finns ingen sjätte mosebok! Hahahhahhah!

Dagens kommentar:

Jag och Elin gick på stan efter praon idag och när vi var inne på Stadium så kollade vi lite på skor, sen kom vi till barnskor.

Elin: Asså man köper ju inte så här dyra skor till sina småbarn. Dom växer ju ur dom på en vecka..

Jag: (som var i en helt annan värld) Ohh vilka söta skor!! Dom här ska jag köpa till mitt barn!

Elin: Nae, för du kommer inte att får några barn (hahahaha)

Jag: Hahhahahahahah!

En tant som stod bredvid oss: Hahhahaha, men än finns det ju hopp!

Jag & Elin: Hahhahahahehehehehhehihihihihih

Och så stack vi därifrån.

 


Kommentarer
Postat av: vic

eheheh XDXD

2009-10-09 @ 09:21:19
URL: http://vickecrazy.blogg.se/
Postat av: Fröken Larsson

Mina föräldrar tyckte det där med moseböckerna var hysteriskt kul. :D

2009-10-09 @ 20:00:21
URL: http://ffrkenlarsson.blogg.se/
Postat av: Elin

vi e bäst!!:D<3

2009-10-10 @ 18:16:51

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0