Prao, dag 3

Hejhej! Nu sitter jag här vid datorn igen.... Jag har skrivit lite NO, men nu pallar inte mera, hehe. Det var ju prao som vanligt idag. Asså jag tycker verkligen inte att prao ska vara en hel vecka! Jag tycker att det räcker med 3 dagar.... Ibland kan det bli alldeles för drygt... Usch...
Idag har jag och Elin bakat MEGA chokladbollar :) hahaha jag åt typ upp halva smeten, det är så himla gott. Eftersom att det ver MEGA bollar som vi bakade så fick vi ju utgå efter ett MEGA recept x2, så det blev 21 dl havregryn, hehe ganska mycket. Det var en lyckad dag, men som slutade med värkande fötter och rygg, men sånt e livet! Nu kommer det två flummbilder på mig!

Kram!



Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0