Prao, dag 2

Hej igen! Idag var det ju ännu en praodag. Jag gjorde väl det vanliga som steka och diska, fast idag stekte jag mer än vad jag gjorde igår och det var ju kul, men det värsta är ju att jag luktar dubbelt så mycket stekos än vad jag gjorde igår, så jag får väl ta och hoppa in i duschen snart ;).

Imorse gick jag och elin runt i slottsparken och tog bilder, hehe, så jag tar och lägger upp dom nu!


Det vackra slottet

Kalmar slott.

coola Elin (not) hehe

morgonsolen

(Anna) ANKA

eliNNNNHHHH

Elin och jag i vattnet :O

buske

Elin och hennes man
 (han ser lite stel ut... haha vilken humor jag har xD)

 
julia & elin <3

elin

en fånig bild på mig när jag får skrattanfall :P

julia & elin <3

jag

elin

elin är tönt :D


Kommentarer
Postat av: Emilia

Vilka fina bilder!

2009-10-06 @ 18:49:20
URL: http://encephalon.blogg.se/
Postat av: emma

morgonsolen redan strålar högt från blåa himmelen, lilla fågeln glättigt sjunger från sin gren igen.

å nu är det dags att vakna för..

morgonsolen redan strålar högt från blåa himmelen, lilla fågeln glättigt sjunger från sin gren igeeeeeen.

2009-10-06 @ 19:55:31
URL: http://emmabjornheimer.devote.se
Postat av: Emelie

heheh emmas låt äger! :D

2009-10-06 @ 20:29:28
URL: http://emelienordquist.blogg.se/
Postat av: Elin

nice!!:D stadsparken+kamera+elin+juliAHH=bästP:



p.s håller me emelie, emmas låt va bäst;), har du kommit på den själv?:P

2009-10-06 @ 21:32:10

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0