Prao, dag 1

Hejsan! Nu har jag kommit hem ifrån en hel dags prao på café Lotsutkiken. Det var ganska roligt för man hade alltid något att göra, men ibland kunde det bli för mycket, men det var helt okej. Vi fick diska, steka ägg, falukorv, isterband, bacon och så fick vi skära tomater och pannbiff. Vi börjar 08:30 och slutar 15:30 och vi har 1 timmes lunch. 
Egentligen ska jag inte vara hemma så här sent, i vanliga fall är jag nog hemma ca 16:30, men idag blev det senare därför att jag och Elin shoppade en stund efter praon. Jag handlade nya stövlar och en tröja.


stövlar från Arnold's

stickad tröja från gina tricot. (superskön)


Kommentarer
Postat av: Emelie

hehe en sån tröja ska emma köpa ;)

2009-10-05 @ 21:30:04
URL: http://emelienordquist.blogg.se/

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0