Köttbullstävlingen 2009!

Hejsan! Idag var det köttbullar i skolan och som det står i rubriken så hade vi en tävling.
Deltagarna och hur många köttbullar de åt:
Jag: 9st
Sassa: 9st
Danne: 8st
Ted: 28 ?
Benjamin "Benet": 28 ? eller 30 ?
Elin: 30 st!

Jag har ju inget vidare resultat, men man kan väl säga att det blev oavgjort, och kom inte och säg att ni tyckte att 30 var mycket ? För i 5:an klämmde Elin i sig hela 50 kötbullar! Det ni! :D
Nu kommer bilder :)


thá gang!

Ted var riktigt taggad!

Hehe benet också!

Sen mådde han inte så bra xD

Men Elin mådde toppen medans benet gnällde och tyckte synd som sig själv :P


Ted högg in för fullt ;)

Sen började även han bli mätt!

Sen gjorde benet en "comeback"

Nu blev äntligen Elin mätt!


Haha det var en riktigt rolig dag med roliga kommentarer, här kommer några XD

Elin: men danne orkar du inte mer än åtta ?!
Danne: Nae verkligen inte! Jag inte en stor mage!
Sassa: Men det har jag!
Alla: hahahahahahahahhahahaha

__________________________________

Ted: Nae nu orkar jag inte mer! Jag tar åtta till!

________________________________________

Ja det var nog dom som jag kom på just nu, men om ni kommer ihåg dom andra så kan ni ju skicka en kommentar! :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

vi hade ju fan 6 st dagens med de vi sa XD

2009-10-15 @ 17:10:00
URL: http://emelienordquist.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sv: ja det kan man undre ;) men kan du skicka de sista bilderna du tog på msn? :)

2009-10-15 @ 17:18:09
URL: http://emelienordquist.blogg.se/
Postat av: Elin

men det va ju:ted: det går inte å tävla med henne, hon e ju släkt med Eriksson

Mli: hon ÄR en Eriksson:D



å typ när ted tog en köttbulle av benet å sa: If your not in you can´t win haha xD

2009-10-15 @ 17:30:44
Postat av: Mammi

Fan Julia du o Ted är ju riktigt söta ihop=) d var ett litet skämt om du inte förstår d!!! Blir d bra med köttbullar till middag i mo kväll???!!!!!:P

2009-10-15 @ 19:07:58

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0