Höstlov!

Yeeahh måndag idag och ingen skola!! Riktigt skönt!
Idag var vi i stan och bokade resan till Kreta i maj :D Jag, Vicke och Nathalie kommer att få en egen lägenhet, gutt!! Efter vi hade varit och bokat resan (som tog en evighet) så åkte vi till Hansa City för jag och Vicke skulle köpa oss en varsin Ipod för de var nedsänkt pris, men tror ni inte att dom var slut ?!! Dom hade sålt slut 60 st på en timme för någon dag sen..... Så jag får väl önska mig en Ipod och en systemkamera i julklapp nudå. Sen tog vi en sväng till det nya Modehuset, gutt att Cubus finns :D, men jag köpte inget där, jag köpte en tröja på gina istället. Sen beställde vi med oss Kinamat hem, riktigt chill och supergott!
Imorgon ska jag nog se på Ice Age 3, heheh!
Lot's of love!


här är tröjan som jag köpte, jag har dock en likadan fast den är svart och vit randig. Men dom är så snygga och sköna så jag tyckte att det va lika bra att köpa en till XD


Kommentarer
Postat av: Emelie

ice age 3 äääägggggeeeerrr! :D sett den 3 gånger nu :DD

2009-10-26 @ 19:54:10
URL: http://emelienordquist.blogg.se/
Postat av: Emilia

Hehe, sån tröja köpte jag i fredags i Kalmah.. Snygg!

2009-10-26 @ 21:51:59
URL: http://encephalon.blogg.se/

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0