Gymnasiemässa

Idag var jag på Gymnasiemässan i Kalmar. Jag kollade typ på alla skolor, eller iallafall Kagg, Stagg & Jenny, ja och för er som inte vet vilka skolorna är så är det förkortningar på Lars Kaggskolan, Stagneliusskolan & Jenny Nyströmskolan. Så nu vet alla det. På Kagg så kollade jag på Mediepogrammet, på Jenny kollade jag inte på nåt speciellt, kollade bara mest in skolan och där träffade jag på Frida, Emma och Emelie :) Sedan åkte vi vidare till Stagg där jag kollade på Samhälle-media (som jag tror att jag kommer att välja som 1:a val). Jag tycker att media är intressant och alla här hemma nästan "tvingar" mig att välja media, för dom helt enkelt tycker att jag är bra på det. Aja vi för väl helt enkelt vänta och se!
Lots of love!


Det hade ju inte suttit fel med lite värme ;)


Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0