Friday

Jaha och nu var det redan fredag och höstlovet börjar lida mot sitt slut ?! Är det inte typiskt att alla lov ska gå så himla fort? Man blir galen.....

Igår var jag, Vicke och Cajsa i simhallen. Det var superkul verkligen! Jag har ju inte varit där på ett år.... Så jag får väl börja med att åka in lite oftare skulle jag tro, hehe.
Vi fick skjuts av Henke in (skönt för då slapp vi att åka buss..) så vi va där vid 11 tiden och så fick vi skjuts av Cajsas pappa hem vid 4 tiden, så vi var där inne rätt så länge ändå. Ja vi gjorde ju allt ifrån att åka rutchkanan, hoppa trampolin och åka på madrasser. Det blev iallafall en lyckad dag ;) Tack så mycket!

I eftermiddag ska jag hem till pappa och vara där över helgen och sen nästa vecka så är det skola igen... Usch, hehe jag har ju inte bara liiiiite ångest över svenskan..... Hehe.

Nu ska jag börja göra som alla andra bloggar ;) Ta kort på min outfit.

        















Tröja- Gina Tricot
Jeansleggings- BikBok
Hårband- Monki


Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0