Skoltrött...

Hejsan!
Det var ett tag sen nu. Men nu är jag tillbaka.

Igår så startade skolan igång igen efter en veckas höstlov, usch det var inte kul, det hade varit bättre med en vecka till tycker jag ;)
Just nu är det ganska mycket i skolan..... Usch, men allt löser sig ju alltid tillslut, det är sånt jag har fått lära under dessa snart tre år på högstadiet.
Idag hade jag utvecklingssamtal, hehe. Det gick väl bra, men det blev liiite pinsamma tystnader ibland. Jag kände mig som bonden Roger, haha!
Nu är det snart mat skulle jag tro så jag får väl avsluta inlägget. Efter maten ska jag plugga engelskaglosor!
KRAM!


fail smile, Iknow..


Kommentarer
Postat av: Emilia

Hehe, utvecklingssamtal är sällan kul = )

2009-11-03 @ 23:13:26
URL: http://encephalon.blogg.se/

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0