Seg dag..

Hejsan!
Denna dagen har varit hur seeeg som helst, det beror nog mest på att jag var rätt trött, hehe.

Skoldagen började med svenska då jag hade mitt muntliga föredrag. Kan inte säga att det gick så speciellt jättebra (enligt mig). Efter svenskan var det en kort KS (jag kan ju bara säga att vår lärare är sämst på att ge ut information i tid...) Efter KS:en skulle vi ha SO, fast egentligen har vi vår lååånga håltimma där... Jag som ville ha den. Vi skulle ha SO tillsammans med 9d1 för vi skulle se på en film som handlade om Hitler eftersom att vi jobbar om första världskriget. Den var väl okej, men det jobbigaste var att man fick ett papper med frågor om filmen som man skulle svara på under filmen...... Efter SO:n fick vi skynda oss till hemkunskapen och hämta ett så kallat "prishäfte". Vi var tvungna att göra klart en grej och vi hade bara tjugo minuter på oss innan nästa lektion började som var bild. Vi hann ju i tid som tur var :). På bilden gjorde vi perspektiv? Tror jag det hette, hehe.. Det gick faktiskt ganska bra för mig, man skulle måla ett hus med penna och linjal, heh de tyckte jag var roligt iallafall. Efter bilden så skulle vi haft SO, men eftersom att vi hade den tidigare på dagen så fick vi en håltimma där, gutt! Ja den timman gick ju jättefort och synd var väl de för efter den väntade en och en halv timmes NO, jippie...... Jag trodde att jag skulle dö, men de gjorde jag ju itne som tur var.

Nu sitter jag här hemma. Jag har precis gjort färdigt engelskan där vi skulle sammanfatta en text, vi har även glosor och några meningar som vi ska översätta, men det är klart nu! Ska öva lite mer på glosorna senare men annars är jag 100 % färdig. Senare ikväll hade jag tänkt att kolla på den där nya serien Glee som börjar på tv4 vid klockan 21:00, jag tyckte att den verkade kul.
Nu ska jag nog hitta på något annat kul. (Hehe de blev ett ganska långt inlägg för att vara jag)
Chacha! :*


hehe jaaa vilken fin bild, dubbelhaka å allt , hehe. Bilden är tagen i april efter min konfirmationsfest, snacka om vad man har förändrats på den tiden.. Kolla vad kort hår jag hade :O, jag har nog kanske blivit snäppet smalare också, eller så har jag blivit fetare....


Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0