Scared

Hjäääääääääääääälp!!!! Jag hade totalt glömt att jag skulle till vårdcentralen imorgon och ta bort en leverfläck!!! Guuud det kommer att vara min död!! Jag vill bara säga att jag älskar alla jag känner mer eller mindre, tack för denna tiden, älskar er!
Sådär nu vet alla det. Men det är inte bara det jag är rädd för, vi ska laga mat själva på hkk:n imorgon :o, vi har ju gjort de i åttan, men då hade vi en annan lärare som jag inte var lika rädd för. Den lärare vi har nu kollar ju hela tiden på vad man gör och typ blir arg när man gör fel och sen stressar hon mig sjukt mycket. I mitt fall kommer det att sluta i att brandlarmet går på skolan... suck.. Men jag missar ju en timme av hemkunskapen för det är luciaövning :D:D så förhoppningsvis slipper jag imorgon och då kanske jag fattar lite mer tills nästa gång :)

Ja och på torsdag ska jag vaccineras mot svininfluensan och bli förlamad i hela mitt liv..... skoj... Nej nu börjar jag känna mig som Malin (negativ).. suck
Aja jag får väl hitta på något annat... Duscha kanske ? Nae palla....
PUSS :*


Bild sen i somras... gud vad jag saknar det... Jag vill vara bruuuuuun :) Men jag åker ju inte till Kreta förrens i maj... Men en fin bränna får jag ju till den STORA skolavslutningen! Gud vad kul det kommer bli! Jag har längtat till den ända sen jag började sjuan. Tro det eller ej.. :)


Kommentarer
Postat av: Fröken Larsson

Jag är inte en pesimist bara för att jag är realitisk.

2009-11-15 @ 20:57:14
URL: http://ffrkenlarsson.blogg.se/
Postat av: Fröken Larsson

Jag är inte en pesimist bara för att jag är realitisk.

2009-11-15 @ 20:57:34
URL: http://ffrkenlarsson.blogg.se/
Postat av: Emilia

Det kommer nog gå bra!! Kram

2009-11-16 @ 08:55:24
URL: http://encephalon.blogg.se/

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0