ÖMSA = slut!

ÄNTLIIIIIIIGEN fredag!!!!! Gud vad skönt det känns! Denna veckan har inte alls varit rolig. Först ÖMSA-vecka, visst de var väl okej, men det blev rätt så långtråkigt ibland och klassen var ganska splittrad. Sen så hade vi även två prov ?! Det gick nog OKEJ för mig skulle jag tro, jag gjorde nog inte mitt allra bästa.... Synd Julia.....

Idag var det ju avslutning på ÖMSA-veckan. Vi hade ju utvärdering och sen så hade vi fika ( det är gutt att ha Solveig i arbetslaget som alltid fixar fika (: ). Så jag, Emma och Emelie hjälpte stackars Solveig med allt, vi var riktigt effektiva och duktiga (STOLT).

Just nu sitter jag i någon skog där det ligger någon by som heter Klippingsbo. Jag vet....... Vi firar Jessicas pappa som fyllde år för någon dag sedan (?)
Men nu börjar idol hejdå!


Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0