Nu har den första snön fallit...

Idag så snöade det! Det är inte sant!! Det var ju nyss sommar, eller? Jag känner så iallafall. Det var ju inte alls längesedan som det var sommar och vi började skolan igen. Usch så här fort har ingen hösttermin gått någon gång.... Snart säger det väl poff och det är skolavslutning och jag slutar nian, coolt... Eller inte!! Det får inte gå för fort!!! Det gillas inte! Men visst ibland kan det ju vara skönt när tiden går fort men inte alltid! Kallt som fasen är det oxå, brrrrrr!

Ja skola var det ju som vanligt idag, det var ett antal borta, eller aa typ 5 st, hehe men för mig kändes det som många. Dagen började med elevensval och jag fick frysa bort till musiksalen, efter elevensval var det en halvtimmes rast och sen var det språk, och vi har en lärarstudent som jag redan nu efter två lektioner kan säga att jag inte är så förtjust i..... Hon är ganska jobbig ibland... Aja har inte något mer att tillägga just nu. Sen var det musik (igen). Idag var det helklass, vi brukar även ha halvklass, men det har vi bara när det är bandspel och idag var det teori. Vi gick igenom vad som finns i en låt, asså typ intro, vers, refräng o.s.v. Vi ska ju börja skriva låtar snart, haha det kommer att bli riktigt kul faktiskt ;). Ja och sen var det lunch och sen SO, där håller vi på med första världskriget, jag tycker faktiskt att det är lite spännande ;), sen var det engelska, vi hade vikarie, det var gutt, hehe!
Nu tycker jag att det har blivit ett ganska långt inlägg och jag har nog sagt tillräckligt tror jag ;), jag kan ju slänga in en låt oxå kanske :).


Kommentarer
Postat av: Emelie

puttin on ritz :D så go låt :D

2009-11-04 @ 18:14:24
URL: http://emelienordquist.blogg.se/

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0