Hahahahaha!

Hej, idag hade jag soprov. Det gick nog bra, eller ja det gick bra. Förövrigt så var skolan helt okej. Jag och Rebecca (eller mest Rebecca) mobbade Malin, hihi. Men för vad berättar jag inte, men om ni tänker efter så vet nog de flesta iallafall. Men det verkar som att hon börjar tycka det är kul nu, hon övade på autografer. Det är iallafall ett gott tecken (?) Aja skit i de nu.
I eftermiddags så hade vi filmanalys i hörsalen. Vi kollade på en massa klipp i två timmar? Hehe vissa var faktiskt ganska roliga. Speciellt på mamma mia där det var en som hette ett speciellt namn på R, hmm? Det var roligast och även detta klippet som är från 2003, jag minns det som igår, eller ja nästan. Det är riktigt bra faktiskt. Hahaha hårdrockaren är ju lätt roligast! Kolla på honom liksom. Jag kan iallafall inte sluta skratta :).


Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0