Bara för att jag älskar Hello Kitty

Nu har jag precis kommit hem från ÖoB, där vi handlade en del. Godis tex. Hehe... Det var ganska mycket folk där idag, på ÖoB liksom, haha. När vi kom fram till kassan så såg jag världens sötaste chokladkalender!!! Ni får bild sen.

Efter maten så ska jag plugga på SO skiten.... Vi har prov på första världskriget på tisdag... Men det är ju gutt
att det är ÖMSA denna veckan, för då kan jag ju plugga på skoltid imorgon också! Det är luciaträning också och jag sitter i överstämman, haha!!! Good luck. Fast jag var ju i överstämman förra året med, men skitsamma. Nu i nian får man ju vara lucia, men ni kan ju glömma att jag tänker vara det! Om jag knappt klarade av luciatåget förra året så kommer jag ju knappast klara av att vara lucia! Så ni kan ju sluta säga att jag ska vara det xD.
Nu skriker mamma att det är mat så jag får väl gå!
Kram!


Kolla vilken söt chokladkalender med Hello Kitty :D, guud vad fånig jag känner mig, men jag älskar verkligen den figuren! Haha och på baksidan finns det olika små hello kittys som man kan klippa ut och hänga i julgranen! :D men det vill inte mamma... haha, men det tänker jag göra ändå, mohahahahah!!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

naw va söt ;)

2009-11-22 @ 13:33:19
URL: http://emelienordquist.blogg.se/

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0