Ännu en skolvecka

Hejsan alla mina fina vänner!
Jag uppdaterade inte bloggen igår, jag hann inte. Vi var hos min moster Lovisa nästan hela dagen igår och sen på kvällen skrev jag klart mitt svenska-arbete.
Ikväll har jag skrivit stolpmanus till mitt muntliga föredrag (som också är i svenskan). Det var riktigt jobbigt, men nu är jag färdig och jag tycker att jag har lyckats bra iallafall, nu är det ju bara läraren som ska avgöra om det är bra eller inte. Jag får hoppas på det bästa.
Annars har det inte hänt något speciellt idag, hemkunskapen var bara överdrivet jobbig, jag fattar inte ett skit. Jag kommer nog inte hålla på sådär när jag flyttar hemifrån iallafall, jag får nog leva på bara pasta och ketchup om jag har tur. Hehe.
Nu ska jag hoppa in i duschen för det har jag inte hunnit än.... Jag måste verkligen raka benen, jag har inte gjort det på ett ganska bra tag nu och det är ju idrott imon också. Man vill ju inte komma med päls på benen precis.
Aja jag ska försöka hinna uppdatera imorgon också! Ojj juste! Jag har matteprov imorgon med, jag har ju inte hunnit plugga något, men jag kan det rätt bra ändå, jag får väl kolla igenom en smabbis imorgonbitti.
Godnatt mina fina vänner!

9d2 - The One And Only


Kommentarer
Postat av: Emilia

Nice pic! Lycka till på provet, tråkigt med matte..



= /

2009-11-10 @ 11:39:24
URL: http://encephalon.blogg.se/

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0