Ajajaj!

Aj min arm säger jag bara! Jag kan knappt lyfta på den...... Men jag är ändå ganska glad för att jag slapp bli sjuk, då är det nästan bättre att ha ont armen. NÄSTAN bara.......

Idag är det fredag och vi har studiedag!! Det är verkligen jätteskönt. Jag har inte gjort något särskilt idag. Jag vaknade vid tio och då gick jag ner och åt frukost och kollade på Morden. Efter det gick jag väl upp och satte igång datorn och tog på mig kläder. Jag satt vid datorn en stund, sen åt vi lunch. Efter lunchen åkte vi till affären och handlade mat. Det blir lax ikväll!! Sjukt gott!! När jag kom hem läste jag det nya nummret av VeckoRevyn, sen satte jag mig en stund vid datorn och sen så läste jag några sidor i en bok. Snart ska jag och mamma förhoppningsvis baka mollusker, jag vet att namnet på kakan låter lite äckligt men det är sånt som man får ta.

Detta har jag hunnit med idag. Ikväll är det Idol!! Go Erik & Tove!!
(tråkigt inlägg, jag vet...)




mohaha, jag hittade en bild på mig, Matilda & Cajsa på skolavslutningen i 7:an, herregud... Snart slutar vi nian! :D


Kommentarer
Postat av: Linn

Jag är duktig på att fota ;) haha

2009-11-21 @ 14:12:32
URL: http://inezway.blogg.se/

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0