1 år ♥

Snart så har jag haft min blogg i ett år! Jag vet inte riktigt vilket datum jag började? Men det var iallafall i någon gång december som jag började skriva. Jag tycker att det är ganska kul med en blogg, man kan skriva om nästan allt och det är även kul att läsa andras bloggar, för man får mycket bra tips och det är ju alltid kul att läsa om andras liv, haha. Sen kan man ju ge ut tips själv också.

Det är helt sjukt vad fort året har gått, jag blir helt konstig när jag tänker på det, hehe. Under detta året har det hänt mycket bra och även ganska dåliga saker.... Men sånt är privat. Nu byter jag samtalsämne!

Det är ju snart julafton!!! Herregud.... Jag har inte köpt en enda present än, måste göra det snart asså.... Det är synd att det inte ligger någon snö på marken än så länge. Jag är inte så jätteglad i snö men det är ju mysigt? Det tycker jag iallafall. Jag längtar jättemycket till både jul och nyår och snart är det gymnasieval också.... Shit!

Men jag måste duscha nu!! Hejsvejs och God jul, hehe.


Förra julen, hmm MYCKET paket.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Hey Juliette!



Saknade dig hos Anna i kväll, hon bjöd ju på mupptårta och allt! Ska du inte komma över och hälsa på?? Jag är hemma hela dagen i möra...



Kram!

2009-12-01 @ 20:29:56
URL: http://encephalon.blogg.se/

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0