Vart tog det fina vädret vägen?

Åååh man blir ju inte mer än trött när det är sånt här väder!! Molnigt, regningt och det blåser svinkallt!! Det känns som november.....

Det har varit ganska chill i skolan, slapp dom sista lektionerna för att vi skulle till ungdomsmottagningen. Dit åker alla tjejer i åttan och killarna i nian.

Nu är det cirka 15 veckor kvar tills jag börjar nian!!!! Jag vill inte bli stor längre... Usch man blir helt paff när man tänker på det, asså det var ju inte länge sedan jag gick på lågstadiet och klagade på att jag ville bli stor och sluta skolan, men det var innan man visste hur livet var som vuxen. Det är inte lika lätt som man tror och nu vill jag inte bli STOR längre...!! Men jag får helt enkelt ta dagen som den kommer som jag gjort i alla dagar under min uppväxt, men aja... Sånt är livet.


Jag saknar Stella....♥

Kommentarer
Postat av: Emilia

Ja, verkligen trist väder, typ inne på den 5:e dåliga-väder-dagen!



Men vi ses kanske i helgen, kommer hem på lördag!

2009-05-07 @ 12:20:05
URL: http://encephalon.blogg.se/

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0