Skaffa blogg!

Guud vad jag börjar bli duktig på att uppdatera min blogg nu! :D Det vill jag fortsätta med, men ibland tröttnar man på det bara för att man inte ha något att skriva om, men det ska jag ha!

Idag var det ju min första skoldag efter Kreta. Det var härligt att vara tillbaka, iallafall på ett sätt och på ett sätt inte. I so:n och i svenskan skriver vi fördjupningsarbeten. Gud vad det är tråkigt!!! Jag döör (!!)  Men i svenskan är det iallafall roligare eftersom att man får jobba två och två om man vill och då jobbar jag ju såklart med Cajsa S♥. Vi jobbar om samojedhundar, haha det låter lite kul, men hon ska nämnligen få en sån hund så hon ville veta lite mera om dom ;). I so:n är det enskillt arbete som gäller och jag jobbar om Eiffeltornet. Just nu går det ganska bra tycker jag, jag ska nog skriva lite på det efter maten tror jag.
Men ni får ha det bäst!
Julia


Kommentarer
Postat av: Jacob

Söt:)

2009-05-26 @ 16:28:38
Postat av: Jacob

Söt:)

2009-05-26 @ 16:30:55
Postat av: Anonym

oj två st:D

2009-05-26 @ 16:31:39

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0