puss på dagen!

Denna skoldagen har varit riktigt chill. Först svenska med Jossan, kan faktiskt säga att hon var jättetrevlig och ovanligt snäll idag tycker jag, det är riktigt positivt. Efter svenskan var det språk, hade bara språk i en halvtimma för jag skulle ha miljökompani tillsammans med Matilda och Veronica. När man har miljökompani så står man i disken i skolans kök, kanske inte de roligaste men det är inte tråkigt heller. När man har stått i disken i cirka en timme och 45 minuter så går man till caféterian och får en bulle och mer, sedan går man till uggleboet och ska plocka skräp men det slapp vi idag för kärran var sönder! :D Så vi fick sluta halv ett, men jag stannade på so:n för att jag var tvungen att jobba, så vid två slutade jag, det är ju rätt chill eftersom att vi egentligen slutar 15:05 ;)

puss på dagen, ha det bäst så ses vi snart!
Julia

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej!



Skulle inte du blogga oftare? Hur går det med poolen?

2009-06-01 @ 11:34:18
URL: http://encephalon.blogg.se/

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0