Jag försov mig!

Jag försov mig idag!! Jag vaknade klockan 07:15, när jag egentligen ska upp vid 06:30!!! Pappa måste ha väckt mig men jag måste ha somnat om igen.. Not good. Jag hann knappt göra mig iordning. Jag fick springa ner smeta på allt smink och jag hann inte platta håret! :-O Jag fick slänga i mig frukosten och sedan gå till skolan, stressigt värre..... Aja men sånt händer ibland..

Skolan har varit ganska lugn idag, fast det var många trötta, jag va inte ensam :D Nu har vädret precis blivit bättre än innan idag, skönt, fast det blåser forfarande lite...

Igår var jag och Vicke hos mamma och kollade när dom sänkte ner poolen, inte så jättekul kanske men spännande :-) Nu har dom redan börjat fylla den, hoppas att den blir klar snart :D.


hålet :P

pool påväg ner

-||-

maskin

pool nere

-||-

Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0