Stor förändring

Jag och Emelie bytte elevensval till BILD istället för syslöjd, på bilden skulle man göra ståltrådsfigurer, min blev ett litet barn som höll en ballong i handen. När vi blev färdiga med det så skulle vi komma på något nytt att göra, men vi kom inte på något så vi hämtade våra mappar som vi har i vanliga bilden, i mapparna förvarar man allt man har gjort och sjuan jobbade vi med porträtt, våran lärare tog en bild på oss, sen skulle vi jobba med den och göra lite olika saker på ett kollage med åtta rutor, alltså åtta olika porträtt, det är svårt att förklara, men jag hittade de kollaget i min mapp på elvensval och när jag kollade på bilden på mig höll jag på att kissa på mig, jag skrattade nog ungefär i en kvart! hihi, det är helt sjukt hur man förändras på ett och ett halvt år. Men detta hände i Onsdags då. (bilder kommer lite längre ner)

Igår hade min metorsgrupp musik, vi hade uppspel, det gick riktigt bra, läraren sa att hon blev så rörd att hon nästan började grina för de var tydligen inte så vanligt att vara så duktiga som vi var på vårt första uppspel. Det var ju kul att höra :'D

Idag var det kort dag, skönt!
Det började med språk, vi kollade klart på This is England.
Sedan var de bild och de va ju lite komiskt för då skulle våran lärare ta bilder på oss precis som till kollaget i sjuan, men jag och Matilda fegade ur först eftersom hon tog bilderna mitt i klassrummet så alla såg, det tyckte vi var pinsamt. men tillslut tog vi våra bilder.
Efter bilden hade vi NO, det var nog den roligaste lektionen på dagen, haha, jag orkar inte skriva allt.
Sedan var de lunch och de va min favorit, Bombaycurry.
Sen Engelska, var ganska segt eftersom att jag blev färdig med mitt Statue of Liberty arbete i onsdags, jag blev färdig först av alla också.

 
Jag i början på sjuan och jag i halva åttan!


Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0