Skola imorgon

Åhhh jäkla skit! Varför ska veckorna gå så snabbt? Jag vill inte att det ska gå såhär snabbt! Men de gör de ju iallafall och det finns inget att göra åt det.... Jag som hade så kul på praon, jag trivdes där! Men nehe nu var den veckan redan slut..

Åhhh jag orkar inte skolan imorgon!!! Hoppas att jag blir sjuk eller något!!! Fast så kan man liksom inte tänka, det är ju liksom bara att ta sig i kragen och gå till skolan även fast det är så tråkigt. Men eftersom att veckorna rullar på såhär snabbt så är det ju inte långt kvar till sommarlovet! Åhh jag längtar redan!

Som ni ser så har jag, eller rättare sagt Emilia och jag eller mest Emilia, aja skit samma, men bloggen är iallafall annorlunda, det gillar vi, man måste ju ändra den lite någon gång och jag tackar dig Emilia för hjälpen, vad skulle jag göra utan dig? Jag tror iallafall att jag inte skulle kunna klara mig utan dig, för om inte du fanns vem skulle jag då fåna mig med? Hahaha vi var RIKTIGT "fåniga" idag.

Nu har Victoria en blogg också! Kolla gärna in den:
http://vickecrazy.blogg.se/


Let's Dance avgjordes ju i fredags, ååå jag som ville att Laila skulle vinna, men alla kan ju inte vinna så jag får väl säga ett stort grattis till Magnus Samuelsson!



Kommentarer
Postat av: Emilia

Åhh, du är söt du Julia! Vem skulle jag fåna mig med om inte du fanns!? Hehe, jag la förresten upp en FÅNIG bild på dig på min blogg..

2009-04-02 @ 11:36:24
URL: http://encephalon.blogg.se/

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0