Laila Bagge till final!

YEEESSS!! Laila Bagge är i final i let's dance :) Jag var lite osäker på om hon skulle komma dit över huvudtaget först eftersom att hon hängde löst i förra veckan. Jag röstade på henne två gånger :P Nu får man bara hoppas på att hon vinner hela skiten!!!!

Ja jag vet att jag har varit lite seg på att blogga -.- . Men nu ska jag försöka skriva lite mera.

Igår var det ju let's dance såklart, men innan dess var det ju skola och efter skolan följde Cajsa S med mig hem :D Det var riktigt skoj!

Idag tror jag inte att vi ska göra något speciellt faktiskt, men man kan ju alltid hoppas på något kul iallafall.

Pussen! :*

Laila Bagge & Tobias Wallin.

Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0