Konfaträff

Idag var det konfaträff i tre timmar!!! Vi typ snackade, fyllde i ministrantlistan och hade högmässa. Jag hade mycket kul :) Jag skrattade nog mer än vad jag någonsin gjort, men så säger jag ju alltid.

Igår hade jag namnsdag !! Julia Maria Olsson :) Jag fick en pyjamas med hello kitty >.< Jag ska lägga in en bild på den.

Det var ju melodifestivalen igår med ju, asså jag tycker att bidragen blir sämre och sämre varje år. Men det beror väl på att alla bra låtar redan finns.

Imorgon blir det back to school again -.- Men det är ju sånt man får leva med, tyvärr. Men nu är det drygt tre månader kvar till sommarlovet och det är SKÖNT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Detta är pyjamasen, det ser ut som en tunika med leggings, coolt ju ? :)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Vilken fin pyjamas, eller som jag brukar säga, FÅNIG pyjamas hehe! Själv är jag ledig i möra men jag jobbade ju i dag.. Ha det bra!



PS. grattis i efterskott på Maria-dagen!!

2009-03-01 @ 19:30:25
URL: http://encephalon.blogg.se/

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0