Back To School

Jaha idag var det ju skola.... Det är ju ganska tråkigt som vanligt.
Jag fick mina omdömen idag, men det är inget som jag vill gå in på....

Imorgon ska jag och Malin dra till lågstadiet och fråga om vi får praoa där, hoppas det, men vill ju vara ute i god tid iallafall.

Nu lyssnar jag på lite musik från High School Musical 3 >.<, det ska ju komma ut en 4:a nästa år men det tråkiga är att Zac Efron (Troy), Vanessa Hudgens (Gabriella) och Ashley Tisdale (Sharpay) kommer inte att vara med i 4:an, mycket dåligt tycker jag, jag tror att filmen kommer att bli ett fiasko om dom ar bort dom, om det är sant som sagt.


Ashley Tisdale, Zac Efron & Vanessa Hudgens.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Låter ju kontigt att göra en film utan huvudrollsinnehavarna = )

2009-03-11 @ 09:53:28
URL: http://encephalon.blogg.se/

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0