I really miss the old times...

Nu är det bara åtta dagar kvar till sommarlovet och julia längtar!!!!

Denna veckan har jag haft/har världens otur, mer vill jag inte gå in på det, men det har varit in helvetes vecka helt enkelt, alla har dåliga veckor ibland och min var denna...

Julia har ont i näsan p.g.a att jag håller på att få världens största finne på nästippen :O
Julia har ont i fötterna p.g.a att hon har skoskav
Julia har ont i halsen p.g.a en kommande förkylning och att hon skrek för mycket på idrotten igår.

Julia hittade sin gamla nappflaska
Julia längtar som fan till sommarlovet
Julia måste plugga nu, puuuuuuusssssssss!!!
ps. the climb är bäst!! ellerhur jennifer ? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Julia!



Vilka fina bilder du har lagt in från din Kreta-resa! Själv har jag aldrig varit där men för många år sedan var vi på Rhodos och det var en trevlig liten ö. Det finns så mycket att se ute i världen och man blir aldrig mätt på att resa. När jag gick i gymnasiet skev jag ett specialarbete om Egypen och pyramiderna. Det har varit en dröm sedan dess att åka dit. Ha en god och skön sommar med massor av bad i poolen! Glöm inte vinka när jag går förbi. Inger

2009-06-04 @ 12:47:26
Postat av: jennifer

ja, den är bääääääääässsssssssstttttttt :DDDDDDDDDDD

2009-06-07 @ 15:45:46
URL: http://jennnufer.blogg.se/

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0