Det är ingen sommar utan sol

Åh!! Idag har det regnat hela tiden ända tills nu! Nu är det äntligen sol och uppehåll, hoppas att det varar länge :)

Jag har precis rensat min kamera på bilder eftersom att jag ska ha den med mig den imorgon. Det är helt sjukt att det redan är Midsommarafton imorgon! Hoppas att det blir fint väder eller iallafall uppehåll.

Mitt sommarlov har iallafall börjat ganska bra, det har varit varmt och man har kunnat sola och bada och det är precis det man vill göra på ett sommarlov, eller hur?

Medans solen var framme sprang jag ut på balkongen och skulle försöka fota en sommarbild på mig, det gick väl sådär, den blev mest ful och fånig men ni får se den ändå!

Ha d bäst!


Kommentarer

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0