Godmorgon!

Godmorgon allesammans!
Idag vaknade jag vid nio, surt... Så jag har varit uppe ett tag. Snart så ska jag hoppa in i duschen för mitt hår är riktigt fettigt! Hahaha.
Lillis ska bjuda mig och Vicke på pizza till lunch och efter det ska vi nog hem till mamma eftersom att det är fredag. När vi har kommit dit kanske vi badar i poolen, eller så kollar vi på våra nya filmer som kom hem idag :) Bring It On! In It To Win It och The Hot Chick. Jag har redan sett The Hot Chick den är riktigt rolig, den rekomenderas STORT! Jag har inte sett Bring It On! In It To Win It,  jag har bara sett Bring It On! All Or Nothing, så det ska bli spännande att se den nyaste filmen!
Men nu måste jag nog duscha innan Lillis kommer!
Hörs!♥
Här kommer bilder på filmerna :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

The Hot Chick är ju såååå bra! :D

2009-07-31 @ 21:00:59
URL: http://emelienordquist.blogg.se/
Postat av: Vicke

Jag tyckte dom båda var bra :D för jag har inte sett någon av dom innan

2009-08-01 @ 18:44:55
URL: http://vickecrazy.blogg.se/

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0