En månad kvar...

Usch! Imorgon är det bara en månad kvar tills skolan börjar igen!!! Usch man får ångest när man tänker på det! Sommarlovet har gott alldeles för fort! Det gillar vi inte alls..... Nu måste jag verkligen ta vara på dagarna så man verkligen kan njuta av den sista månaden av sommarlovet, för sen börjas det igen... Usch!
Nu är det bara 17 dagar kvar tills jag fyller 15, det ska verkligen bli såå roligt! Usch tiden går alldeles för snabbt, de va ju inte längesen som jag fyllde 13 och började 7:an, nu ska jag börja 9:an, bara ett år kvar på högstadiet och Skansenskolan! Det är både bra och dåligt.

Kommentarer
Postat av: Cajsa

2009-07-27 @ 10:17:48
Postat av: Cajsa

Ja det går för fort, nu ska du börja 9:an! :O



När jag börjar nian så börjar du tredje gynaset :O



Det går för fort :(

2009-07-27 @ 10:19:47

Speak up!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0